jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Stressdag!

Kategori: Allmänt

Idag har de verkligen varit full rulle hela dagen så just nu känner jag mig totalt slut..
Jag fattar inte hur man kan ha så mycket tvätt som vi har, vi har säkert 10 maskiner i veckan som vi kör.. är de normalt med bara ett barn i hushållet?
Hela förmiddagen gick i alla fall åt till de, sen tog jag med mig lilleman och gick o handlade lite på torget o sen ner på stan för att handla lite bra-o-ha-saker på h&m till mig.
Vidare till stadsparken (eller vad de nu är för park) där vi mötte upp Klara, Johan; Elise, Lisette, Jonas och Melker..
Satt där o babblade lite innan vi traskade hem till syster, stannade till på systemete o köpte ett par flaskor vin så nu är vinstället fullt=)
Hos syster bjöds de på mat o lite girltalk. Hon drar till Grekland imorgon på 10 dagars semester, lyckosen!
Får väl hoppas på lite sol här i helgen så att jag kan få lite färg på min blendnade kropp.. nej så illa är de inte, men ändå!

Har precis haft My (en jobbarkompis från Victors) hemma på besök, Hon jobbar i en klädaffär nere i turning torso-gallerien och undrade om jag kunde jobba lite helger nu i juli.. vilket jag jättegärna vill men är typ helt uppbokad från nästa helg och framåt. Så än så länge vet jag inte hur de blir. Tippsade henne om Klara, så om du läser detta o är intresserad så kan du väl höra av dig till mig=)

Lilleman har fegat ur lite idag o har inte släppt taget alltför många gånger.. Men mig gör de inget om han väntar ett par månader me att gå, känns lugnast så;)

Tråkigt inlägg men nu ska jag hoppa i sängen o vänta på att min sambo ska komma o krypa ner hos mig..
Har även blivit utmanad (av Jennifer) idag men får ta de en annan dag då jag är helt väck i huvudet o orkar knappt tänka!

Imorgon blir de sol (hoppas jag)

Kommentarer

  • klarabara säger:

    Hallå

    JA jag läste faktiskt precis din blogg. Vårt internet har ju strulat lite! Har jobbat en del i affären med. Ska till Eksjö i helgen och de andra julihelgerna är jag annars också upptagen. SYND! Had egärna jobbat! Vilken vän du är som tipsade mig! Jättesnällt! Hoppas på att få se er snart igen, och lite längre denna gången!!!!

    PIUSSSSSSSSSSSSSSS

    2008-07-16 | 10:58:48
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: