jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Söka nytt jobb.

Kategori: Allmänt

Det har börjat gå upp för mig att man inte kan vara mammaledig för alltid, tråkigt tycker jag!
Så idag har syster hjälpt mig med att skriva ett nytt CV och personligt brev, eller vi har i alla fall börjat..
Har hittat ett jobb som jag vill ha, som receptionist/kontorist på ett dataföretag här i Malmö.
Tobbe fick inte jobbet i Hultsfred så vi blir nog kvar här ett tag i alla fall. Har även börjat kolla upp dagis till Liam för de är visst tid o söka om han ska få plats till jan nästa år...

Jag skulle kunna vara mammaledig för allitid, men undra hur många barn man skulle ha då... shit!

Nej men seriöst, tror faktiskt att jag skulle trivas bara jag har ett jobb som är roligt!
För aldrig mer restaurang.. får ångest bara av tanken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: