jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ystad

Kategori: Allmänt

Är egentligen alldeles för trött för att ens orka sitta upp men.. here I am!
Har ingen inspiration till att skriva så de får bli en kortis för sen blir de soffan...

Våran tripp till Ystad i fredags vart supelyckad.. Vi tog kustvägen och stannade till i bla smygehuk på vägen..
Som jag skrev tidigare så har jag inget minne av att jag någonsin har varit neråt österlen o de ångrar jag verkligen.. För de va vekligen hur fint som helst och kan inte förstå att man inte har åkt dit tidigare..
Små mysiga kringel-i-krok-vägar med en massa mysiga hus längs vägen.. och havet så klart=)
                                                       
Tobbe och Liam i smygehuk..             La Familia..                   Liam

image190
Picknick i smygehuk...

Ystad va nog en utav de finaste städer jag varit i, små smala gator och fina gamla hus...
 


Så för er som inte har någon aning om vart ni ska på semester så kan jag varmt rekomendera österlen för så länge solen skiner kan man inte göra annat än att bara stortrivas=)

Gårdagens o dagens bravader får jag skriva om imorgon för nu ska jag sikta in mig på godisskålen o soffan de närmsta timmarna..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: