jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagen som varit..

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där oplanerad dag, ingenting planerat.. vilket är jätteskönt ibland! Händer inte så ofta nämligen..
Tobbe och Liam hade en pappa-son-förmiddag då jag ängnade min tid åt att köa till försäkringskassan bla..

Igårkväll va jag så duktig och lagade massa mat till Liam så idag va de upp till bevis om han åt de eller inte.. de va lax me potatis-morot-palsternacke-mos och en fisksås, vilket han verkade gilla... (Han äter allt som vi ger honom;))Tobbe däremot va inte lika nöjd när han son luktade lax (tobbe hatar lax).
Själv provade vi på att laga soppa på gröna ärtor och det blev supergott, låter kanske inte så frestande men de kan jag varmt rekomendera!

Har även haft avslutning på babysimmet idag, så tråkigt att de är slut nu när man verkligen har kommit in i de.. Liam dyker på komando (låter som jag pratar om en hund).. hur coolt som helst=)

Har även varit i parken en sväng, kollat lite djur (dock inga hästar) och gungat.. Liam älskar verkligen djur och började gapskratta idag när ett får bääade..

På vägen hem handlade jag jordgubbar och grädde som ska fixas iordning nu innan DH börjar.. för när kl är 21 på tisdagar så är de inget annat som existerar än hemmafruarna;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men hur gick det med hans hand sen?

    2008-05-27 | 20:40:34
  • Evelina säger:

    det gick bra, inget brutet men han äter fortfarande pencillin för att inte få infektioner o skit i såret som blev.. vem undrar?

    2008-05-27 | 20:55:07
  • Jennifer säger:

    Oj, det vara bara lilla jag som undrade.
    Tur att det inte var värre då i alla fall!

    2008-05-28 | 06:26:15
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: