jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En heldag i Köpenhamn

Kategori: Allmänt

ush vad jag ahr blivit dålig på att uppdatera.. har lovat mig själv att minst ett inlägg om dagen men de är så svårt nu när vi har folk hemma hela dagarna.. så jag lovar att bli bättre i nästa vecka!!

Igår kväll kom Eva och Bert (Tobbes föräldrar) så idag har vi passat på att åka över till köpenhamn eftersom de har varit sååå fint väder.. Det är alltid lika trevliga att strosa på ströget i solen och att sedan ta sig ner mot Nyhavn för att äta lunch och dricka ett par kalla öl.. precis vad vi har gjort idag!
Liam har även fått prova på att äta räkor, glasstrut och citron.. han gillade som vanligt allt och grimatiserade inte ens åt citronen.. Tobbe blev djupt imponerad;)
Hela dagen har varit toppen tills de att vi skulle åka hem o bussen vi skulle med va inställd så vi fick vänta sammanlagt i 1,5 timme.. lite segt med en trött Liam, ännu segare på bussen som tog 1,5 timme istället för 45 min som de brukar...
En övertrött Liam slocknade efter ett antal brottningsmatcher med Ior så att vi kunde grilla o korka upp en flaska vin o ha lite vuxentid..
Tobbe är o handlar godis för att hålla sig vaken ikväll när de är hockey, själv ska jag gå o lägga mig o  kommer att sommer slockna så fort jag lägger huvudet på kudden, så trött är jag!

Imorgon blir de stan med Eva och Liam medan de stora grabbarn ska fiska..
Har tagit lite kort från dagen men de kommer en annad dag..

Stor dag idag.. Första gången Liam va utomlands;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ...haha...den va bra..."första gången Liam va utomlands" =)
    Japp du måste vara övertrött då du bara ignorera mig på msn :P Neeeh då...skojjar bara...vet hur d e...vi hörs..kram kram

    2008-05-16 | 22:38:26
  • Evelina säger:

    ja, köpenhamn eller danmark känns verkligebn INTE som utomlands..=)
    de va nog tobbe som loggade på mig igår för jag satt inte vid datorn fören sent på kvällen o då va du offline.. va lite pratsugen=)
    kram

    2008-05-17 | 16:13:29

Kommentera inlägget här: