jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hjälp sökes..

Kategori: Allmänt

Jag har nu kört runt i hela Malmö i över 3 timmar och letat efter Ena gos mjölkfria välling! Den är slut överalllt där jag har varit..
Och läser man på deras hemsida så står de att deras välling är tifälligt slut och att ny är under produktion men inte kommer att kunna levereras fören i vecka 25 ?????????????????????????????????????????????????
Fatta hur många paket som kommer att behövas till vecka 25, minst 4...!!

Vällingen här hemma är slut så om någon hittar ena gos mjölkfria välling så köp till mig (eller Liam)..
Vi är lite smått desperata eftersom de är den enda mjölkfria vällingen som finns...

Just nu är jag helt knäckt!!

Kommentarer

  • charlotte säger:

    men prova med vanlig välling. har inte reagerat när han fått mjölk-mat kan väl inte vanlig välling skada heller. du kan ju köpa nån mild sort. typ mild havrevälling. det går ju läsa på paketen vilken det är minst mjölkproteiner i.

    2008-05-25 | 17:39:18
  • Evelina säger:

    jo, jag vet.. ska kolla upp de imorgon men de ska nog funka.. störigt bara hela grejen att de slutat till verka de i några veckor!
    tänk på alla stackars barn som verkligen inte tål mjölk..

    2008-05-25 | 20:04:53

Kommentera inlägget här: