jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

mamma-son-dag

Kategori: Allmänt

Syrenerna håller på att slå ut och de luktar sommar.. man kan ju inte bli annat än lycklig=)
Fast just nu känner jag mig bara trött.. har varit ute heeeela dagen o solen tar kol på mig (som jag skrev igår).
Vi skulle åkt till svågetorp i förmiddags o inhandlat lite nödvändiga saker.. men vi blev överbjudna på en kopp kaffe hos grannarna så vi sket i svågertorp o satt o snackade skit i ett par timmar istället.. mycket trevligare o billigare!!

När Tobbe hade åkt till jobbet så tog jag Liam på en prommenix till parken, vi gick o kollade in alla djur men han verkade inte fatta så mycket.. synd bara för jag gick verkligen in för de;)
Han va i och för sig ganska så trött o slocknade på en halv minut när jag fällde vagnen..
Parkerade på en gräsplätt där jag la ut en filt o njöt i solen medans lilleman sov... helt sjukt vad varmt det är.. vi har haft 23 grader här idag, som sommar!!
Folk ligger ute i bikini o solar och Ida frågade igår om vi skulle åka till stranden i helgen.. känns lite väl tidigt men de är ju sommarvarmt så varför inte?

Har även hunnit med en sväng till HM o ännu en kort prommenix innan de va dags att bege sig hemåt o ge lilleman lite gröt..
O för att hålla en trött liten kille vaken så gick vi till parken för att gunga.. alltid lika roligt, hur trött han än är=)

Så de har varit en riktig mamma-son-dag.

Imorgon åker Tobbe till Hultsfred/Vimmerby för en intervju men han kommer tillbaka på lördag o då tar han med min mamma som ska stanna här i några dagar..

Nu ska jag knapra knäckebröd.. har ni provat kanelknäcke? Hur gott som helst!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kanelknäcke....mums...riktigt gott!!!

    2008-05-08 | 20:46:39

Kommentera inlägget här: