jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bra vanligt vatten...

Kategori: Allmänt

Idag är det en dålig dag för våran dator, en sån där dag då jag knappt ser vilken sida jag har uppe.. Vi beställde en ny laptop igår men den dröjer nog ett tag innan vi får hem så det är bara att stå ut med den här skrutten ett tag till..

Liam har precis somnat och Tobbe är iväg och spelar badminton så jag ska ha en alldeles egen tjejkväll och kolla på film.. vilken det blir har jag inte bestämt men de lutar åt en romantisk komedi, där man redan vet slutet innan man har börjat titta på filmen.. My type of movie lixom=)

Vi har hittat ännu ett hus som vi ska gå och titta på, det var tydligen visning idag men det har vi helt missat så jag måste slänga iväg ett mail till mäklaren. det ligger redan ett bud så risken finns väl att det lägger iväg om det nu skulle vara så att vi vill ha det... Min dröm var ju att ha ett hus till sommaren men de är väl bara att fetglömma!

Eftersom jag bara har jobbat hela långa dagen så har jag inte så mycket roligt att blogga om, syster hämtade Liam på dagis idag och hade maten klar när jag o Tobbe kom hem från jobbet.. vilken lyx=)
Liam har sprungit utan blöja här sen jag kom hem och eftersom det bästa han vet är vatten så dricker han en hel del.. så under en timmes tid kissade han 6 gånger (på golvet)... hEn utav gångerna hade han dessutom dragit ut en massa dvd-filmer som hamnade mitt i pölen, eller om han kissade rakt på dem... de vet jag inte.. Så nu ligger det dvd-fodral på tork i hela lägenheten.. fräsht, inte speciellt!!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Hmm, e d kanske några av våra ;)

    2009-04-17 | 21:17:23
  • Evelina säger:

    haha.. nä och tur var väl det=)

    undrar lite nör ni har tid att umgås med oss??

    kram

    2009-04-19 | 11:43:40
  • Gordi säger:

    Hade inte gjort något, van vid kiss o sånt haha.

    Denna helgen har vi haft fullt upp, igår dop o idag ska vi ha släkten här på påskmiddag, japp du läste rätt...påsk..Vi har nämligen påsk idag. Vi kankse kan ta någon dag i veckan när ni kan? Jag jobbar endast kväll på onsdag. Kram

    2009-04-19 | 14:29:10

Kommentera inlägget här: