jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

i-landsproblem...

Kategori: Allmänt

Passar på att skriva ett par rader här nu när lilleman sover.. han är bara för söt. När jag frågar honom om han vill gå och sova så börjar han gapskratta o springer till sin säng för att bli sur i några sekunder innan jag hinner ifatt honom o kan lyfta i honom.. allt ska gå i räserfart enligt honom o tålamodet är inte hans bästa vän!

Som jag nämt innan så är vatten det absolut bästa som Liam vet ocha hn börjar bli riktigt bra på uttalet, förut var det batten men Nu börjar det låta mer ochmer som vatten, med V.

Det har varit en lugn förmiddag här hemma, blev för de första ganska så knäckt när jag upptäckte att solen har gömt sig bakom alla moln  och att bli väckt klockan 06.01 är inte helelr någon höjdare..
Har spenerat ett antal timmar framför teven, vi har kollat på Emil (där jag kan alla repliker utantill) och Lotta på Bråkmakargatan! Liam verkligen älskar filmerna och kan sitta fastklistrad i nån timme utan problem... Kanppt så att han är kontaktbar!!

Har suttit och bläddrat i HM-katalogenm och har bestämt mig för att beställa lite kläder, konstigt kan man tycka när vi bor 10 min från 3 olika H&M-butiker men när man har en son som hatar att gå i affärer (eller bara vill åka rulltrappa) och en sambo som jobbar så får de bli den här lösningen på mitt i-landsproblem!

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Astrid Lindgren filmerna måste va det bästa någonsin. Roligt både för barnen och en själv och världens bästa barnvakt :)

    2009-04-20 | 09:39:53
  • Evelina säger:

    Verkligen! Men jag börjar faktiskt bli aningen trött på Emil, har sett den varje dag nu i några månaders tid! måste köpa pippi!

    2009-04-20 | 11:58:43

Kommentera inlägget här: