jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

skallebank, gala, bubbel o husvisning...

Kategori: Allmänt

En liten snabb-uppdate tänkte jag..
Eftersom skallebanken håller i sig o bara blir värre o värre så ringde jag farbror doktorn idag efter att ha varit o träffat en sjuksköterska på jobbet tidigare idag..
Farbror doktorn kom i alla fall fram till att det kan vara bihåleinflammation så nu har jag precis varit o hämtat ut medicin för 600 så nu hoppas jag för allt i världen att det blir bra. Har det inte blivit bättre så ska de röntga mitt huvud till helgen.. läskigt!
Men efter all värk så gör jag vad som helst för att det ska bli bra, har aldrig tidigare varit med om en så kraftig skallebank och som aldrig släpper, inte ens när man sover...

Trotts det bankande huvudet så har jag kört en dubbel i helgen.. I torsdags eftermiddag kom chefen o frågade om jag ville med på näringslivsgala på grand hotel i Lund, vilket jag såklart ville. Så i fredags blev de finfest o gala för hela slanten=)
I lördags spenderade jag dagen med skallebank o ute i de fina vädret med sonen innan de var dags att lämna Liam till syster yster o svida om inför kvällen.. Det blev en helkväll med kompisarna från förr, först mat o massa god dricka hemma hos Sara o Robban innan vi framåt ett-tiden gick vidare till Khoi för en massa bubbel, dans på borden och ännu mera bubbel.. Trodde inte att jag skulle orka hela kvällen men vi var inte hemma fören vid 04.30 så jag måste erkänna att jag är ganska så nöjd över att både jag o Tobbe orkade så pass länge.. Att vi dessutom fick sovmorgon till kl tolv igår var ju helt underbart=)
Gårdagen spenderades med ännu en massa huvudvärk o sen en andra visning på huset som vi är intresserade utav men de har gått upp så pass i pris så vi får nog lägga ner o fortsätta letandet..

Tänkte lägga in en massa bilder men de får bli en annan dag för nu ska det knapras tabletter innan mannen ska ge mig lite massage=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: