jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

koktid: 30 min!?!

Kategori: Allmänt

JAg har varit hrmma från jobbet idag så tanken var ju att jag skulle hinna med o blogga någon gång under dagen, men icke!
Förmiddagen spenderade jag i soffan/sängen o gjorde mest ingenting.. jobbade på att må bättre kanske=)
Har i alla fall framkallat 500 bilder idag o då har jag inte ens kommit till Thailandbilderna, jösses lixom!

Liam har haft ett riktigt sammanbrott här ikväll, han somnade som vanligt vid sju men vaknade efter nån timme o va helt hysterisk, efter en timmes skrikande så slocknade han av ren utmattning! Tror att det är en tand på g igen, känns som att de är en på g hela tiden o då har vi inte ens kommit till kindtänderna än.. o hur ont gör inte dom, säkert skitont!
Han fick i alla fall lite alvedon mitt i sammanbrottet så nu har han sovit i lite mer än en timme så nu hoppas vi på att de va en dunderkur me alvedon så att han får sova hela natten, o vi me=)
klockan halv tio ikväll så satte jag på ägg för att ah de klart till imorgon bitt, bad Tobbe att påminna mig.. vilket han såklart glömde o jag med så vid kl tio slog de mig att mina ägg kokat i snart 30 min..
Trodde att de skulle va hur gröna som helst med de såg helt friska ut så imorgon blir de knäcke me ägg o kaviar.. Mumma!
Imorgon blir de jobb för snurreriet har de blívit bättre med under dagen o magen lever sitt egna lilla liv men de får den göra även på jobbet.. illamåendet kommer o går, imorgon är de nog helt borta (hoppas jag)

Nu blir de sängen!!
go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: