jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

snor& spyor... en helt vanlig dag i mitt liv!

Kategori: Allmänt

Som ni märkte så blev det inget bloggande igår, jag var helt död efter jobbet av allt snorande o snörvlande så jag tog ett låånngggt bad innan jag bäddade ner mig  i sängen och sov riktigt gott för omväxlings skull!
Snoreriet är det bättre med idag, har i och för sig proppat i mig lite ibumetin så de kan ju bero på dem.. men i helgen ska jag vara frisk, det är bestämt sedan tidigare;)
Syster fyller år på söndag så på lördag blir de kalajs med middag o massa vin=) Skulle även ha följt med på AW idag men känner inte riktigt att min kropp orkar med det, trotts alla ibumetin!

Natten till igår var ingen bra natt, Liam vaknade vid klockan 02.20 och kräktes ner hela hans säng och efter att han va avtvättad o med nya lakan i sin säng (som han inte ville ligga i just då) så kräktes han ner även våran säng så de va bara att ge sig upp o byta lakan en gång till.. Jag undrar lite vad det är som gör att han kräks av, detta är ju inte första gången som han vaknar under natten för att spy!
Igår var han hur pigg som helst, inte ett tacken på maginfluensa så då undrar man ju lite... matförgiftad? bara det att han har ätit exakt samma sak som mig o Tobbe o vi har inte känt av något. men vi äter ju inte heller från golvet om vi hittar något som ser mumsigt ut att stoppa i munnen, kanske ligger något i det!!

jaja, nu ska jag jobba vidare.. 
trevlig helg gott folk!!

Kommentarer

  • Cönte o Sofia. säger:

    Tjena ungdomar! Härliga bilder ni hade tagit i Thailand. Men den bästa va ju när Liam "dansade" eller vad han gjorde... Ser ju nästan ut som att han har fått i sig nåt där... hehehe! Klockrent kort alltså! Men alla kort såg inte så tråkiga ut! Nu vill man ju bara sätta sig på ett flyg o se vart planet tar en lixom... Sjukt sugen! Hörs förhoppningsvis snart igen.... Ha det bra o hälsa Liam. Nu har man ju inte sett grabben på 1,5-2 månader... Snart dags igen!

    hej svejs, hälsar vi från Falköping!

    2009-01-24 | 14:54:19

Kommentera inlägget här: