jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tänk att "lite" sömn kan göra så mycket..

Kategori: Allmänt

Idag är en bra dag!

Vet inte om de va min önskelista från igår som gjorde de eller vad de kan ha varit men Liam sov HELA natten inatt o de tackar vi för. De som va mindre bra var att jag vaknade ett par gånger under och funderade över varför han inte hade vaknat.. Konstigt det där, att när man väl får sova så vaknar men ändå!
Jaja, nu hoppas vi i alla fall att det har vänt och att vi får sova om nätterna framöver=)

Idag är de ganska så lugnt på jobbet, de är tydligen lugn i början utav veckorna o så blir de mer o mer att gör ju närmare helgen man kommer!
Det som känns bäst med att jobba här är att när man vaknar på morgonen så känns det roligt att gå till jobbet, det är ett antal år sedan jag hade den känslan i kroppen!!

Man kan helt enkelt säga att: I love my life! 

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jaa du, den där sömnen är såå mycket viktigare än man tror. Men kan klara en eller två nätter hit och dit. Men när det blir många på raken så slutar man (iaf jag) att fungera som man ska!

    Skönt at du fick sova inatt! Det fick jag också :)

    2009-01-19 | 17:01:29
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    jag är precis likadan, får jag inte sova så har jag ingen ork till något annat heller..

    hoppas på ännu en bra natt=)

    kram

    2009-01-19 | 20:11:27
  • Anna säger:

    Hallå....

    ni verkar ju haft en ganska skön semester:)

    hoppas det går bra på jobbet!!!



    Ska själv gå o ha lite samtal med cheferna det är lite på g nu ringer nån dag o ber om råd!!!

    ha det gott hälsa grabbarna...

    kram

    2009-01-20 | 14:46:19

Kommentera inlägget här: