jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Thailandet del III

Kategori: Allmänt


Familjen i väntan på beachbåten..


En hel del massager hann vi med=)


Tobbe och mamma på en utav alla restaurangerna längs med stranden..


Jag och syster yster..


Tog vägen om Sheraton på väg till hotellet


Tobbe posar;)

    
Och så lite mer blommor blandat med bananer och bär!!

   
Det blev en hel del drinkar under semestern.. mumma!


Och ville man ha hummer så fick man själklart välja ut sin egen.. Tilläggas bör att den fortfarande är i livet på bilden;)

det var alla bilder för idag..
Eftersom det tar sån tid att lägga in bilder så hinner jag inte med bloggandet men ska ta tag i de när bilderna är inlaggda eller den dag då dygnets timmar blir fler.. Skulle tom räcka med att få sova en natt utan att bli väckt 1-2 ggr i timmen utav en hysterisk lilleman, men icke så sängen väntar inom kort!

Go natt

Kommentarer

  • Klara säger:

    hej vännen!

    VÄLKOMNA hem. Som du fattar har det inte hänt något mer här hemma som jag har behövt sms:a om! MEN har hunnit in på FL en gång till på kontrolL!

    Vad härligt ni verkar ha haft det! Måste ses snart!

    Hur är det nya jobbet so far????

    KRAM till er alla!



    2009-01-13 | 21:47:57
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Hej Klara!

    jag ahr läst din blogg o följer dig igenom dina dagar även om jag inte gör ngt väsen av mig i dina komentarer.. liam sover eller rärrare sagt så sover han inte speciellt mycket om nätterna så mina timmar på dygnet räcker inte riktigt till, speciellt inte nu när vi har lagt oss vid åttatiden om kvällarna.. men de blir väl bättre nån gång!!

    Jobbet går framåt, berättar mer när vi ses eller hörs på telefon!

    stor kram

    2009-01-14 | 10:57:50

Kommentera inlägget här: