jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

späckat schema..

Kategori: Allmänt

Eftersom detta är typ världens mest händelserika vecka i mitt liv (;)) så har jag aldrig någon tid över till att blogga, men idag var jag på jobbet 07.20 så jag passar på att printa ner ett par rader..
Liam är fortfarande hemma från dagis, han är hur pigg som helst men riktigt kass i magen o vad det beror på vet vi inte. Kan ha varit i helgen när vi satt ute o han åt pommes från donken, han hällde ut alla pommes på marken o sen käkade han upp dem.. eller så kan det ha varit när han drack vatten från en fontän nere på stan..

Imorse när jag vaknade så öste regnet ner o eftersom Tobbe är hemma med Liam så bestämde jag mig för att ta bilen, men när jag kom ut o skulle åka så var det klarblå himmel o inte ett tecken på att det hade spöregnat 15 minuter innan.. sjukt!!
Känner mig dessutom väldigt trött, kanske beror på att man fick i sig ett par glas vin igår.. 
Manpower hade sommarmingel, som det så fint heter, på St Jörgen. O det var faktiskt väldigt trevligt!

Idag är typ ända dagen då jag/vi inte har något planerat.. jag ska bara hem efter jobbet o njuta av att få vara med familjen..
Imorgon är det sommarfest med jobbet så vi blir upphämtade här med buss o sen är det full rulle hela kvällen. Dessutom kommer min kusin med familj från Småland så på lördag ska vi hitta på ngt med dem o på sön jobbar Tobbe.. sen är det helt plötsligt en ny vecka med nya möjligheter, vi ska till Chefen nästa fredag eftermiddag/kväll o grilla o bara umgås med varandra o våra familjer.. Hoppas på att det blir fint väder så att vi kan bada i deras stora pool!!

Åter till arbetet..




Kommentarer

  • syster säger:

    Du får vara tidigt på jobbet imorgon också för jag ska lämna ïn min bil när jag har kört dig. Helst 7.30.

    2009-06-04 | 17:25:12
  • Evelina säger:

    oki, ska försöka.. måste bara lämna liam på dagis innan o de öppnar sju!

    2009-06-04 | 20:27:35

Kommentera inlägget här: