jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Impulsköp

Kategori: Allmänt

Ännu en helg ahr sprungit iväg och n ny vecka med nya utmaningar väntar.
Vi har haft besök utav Challe och nelly hela helgen så det har blivit en hel del skvallen men mest en msassa tillbakablickar på våra galna år i Vimmerby.. Nu sitter vi i varsin stad med varsitt barn och fler på väg.. Ett liv som jag inte skulle vilja byta mot något men visst längtar man "tillbaka" ibland..
Det har varit en riktig tjejhelg och Liam har bara fått hänga på i alla tjejiga teman.. Tobbe körde vi iväg i lördags kväll för att spendera eftermiddagen med Anna och kvällen i soffan med godis och Cola Cola (som Liam säger).

Idag hann vi med en sväng till parken, mest för att kidsen var helt slutkörda efter en hel helg ihop, och slogs om alla leksaker hela tiden. Barn är lixom mer lätthanterliga utomhus!!

Efter att jag hade kört Challe och Nelly till tåget idag så styrde jag bilen hemåt för att lägga ner mig med mina killar och sova middag.. men det blev inget sova för min del så jag fixade lite här hemma istället. Mat bla!!

Bestämmde mig för att ta med grabbarna och åka till Svågetorp, inte för att kolla in nya IKEA, utan för att glutta runt på ILVA i hopp om att kanske hitta en ny soffa då jag är LESS på den som vi har idag. Vet inte hur jag tänkte när jag köpte en beige soffa.. Inte tänkte jag på att jag skulla ha barn som skulla kladda både det ena och det andra i den.. jag vill ha en svart, alt mörk mörk grå och så ska den vara megastor.. och skön såklart..
Det blev inget ILVA för oss, vi fastnade på ONOFF och efter att ha tittat runt bland alla tv-apparater så ser ju alla likadana ut efter ett tag.. och allt man ska tänka på..??! Jag tröttnade efter ett tag o sa till säljaren -Har ni den här så tar vi en.. En snygg, platt och svart (pianolack) TV.
De hade en kvar enligt deras dator men hittade den inte??
Vi betalade den o åkte hem så ringer de i veckan när de fått in nya..

Snacka om impulsköp, men jag gillart=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ja jag undrar också om någon kan förklara varför i hela världen man gick och köpte en biege soffa!?

    2009-11-01 | 20:50:56
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: