jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hurtbulle

Kategori: Allmänt

I måndags började jag mitt nya liv, jag vet att jag har sagt det så många gånger innan men har lixom aldrig menat allvar.. Nu är det andra bullar och jag har bestämt mig för att gå ner många kilo.
Eftersom jag ammar så vill jag inte börja "banta" utan har istället bestämt mig för att äta nyttigt och röra på mig.
Sagt och gjort!
Powerwalks innan frukosten varje morgon utan en denna vecka (so far) och jag har inte stoppat i mig en godisbit/kaka/glass osv sen jag bestämde mig för att lägga av.
Jag är impad av mig själv.

Imorgon är det dax igen, då kommer Anna och hämtar upp mig för en runda i Pildammsparken.
Heja Heja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: