jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tjihoo!! Min dag att minnas.

Kategori: Allmänt

Jag skrev för ett antal månader sen om mitt nya, hälsosamma liv som skulle ta en start.. Sen har det varit tyst!
Jag började med mina powerwalks (som snart avtog) och min egna diet..
Eftersom det har varit så tyst om det på bloggen så tror nog många att jag har lagt ner och påbörjar mitt nya liv varje ny måndag, men icke..!

Det är bara det att jag har velat göra allt i min takt, utan en massa skriverier här på bloggen!

För ca en 1,5 månad sen hade jag gått ner mina Millakilon och hade några extrakilon kvar sen Liam som jag ville bli kvitt..
Sen har det inte blivit att jag har vägt mig sen dess utan istället börjat unna mig lite småsaker då och då.. Fast ändå tänkt på vad och hur mycket jag stoppar i mig.

Idag tog jag fram vågen och vipps så had jag gått ner ännu några kilon. Dvs mina extrakilon sen Liam!
Nu skulle jag vilja fasta till allt lite och kanske finslipa de två sista kilogrammen. Sen är jag nöjd.
Jag har ju för fasen fött två barn.

Men allt går, utan träning och med lite vilja. Och vilja, det har jag!!
Har jag bestämt mig för något så blir det så, på ett eller annat sätt!!

En sak är i alla fall säker. Efter första barnen går man ner alla kilon av bara farten men med andra barnet där får man inget gratis. Det är bara att kämpa!!

Så kom igen alla ni där ute som kämpar med de sista gravidkilona, det går. Allt går!!

Jag är stolt över mig själv!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Härligt att höra! Du SKA vara solt över dej själv! :)

    2010-12-10 | 22:07:48
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Challe säger:

    HEJJA HEJJA!

    Puss & kram, jag längtar efter dig!

    2010-12-11 | 08:55:33
    Bloggadress: http://cljungberg.blogspot.com
  • Gordi säger:

    Du har verkligen gått ner...såg jag direkt. Bra jobbat! Ett tag var du juh lite rund ;) hhahahha...men som sagt..mkt bra kämpat. Bravo!

    2010-12-11 | 21:27:59
  • Evelina säger:

    Haha, liiite rund?

    Kände mig som en pluffs.. Den tiden är förbi och det känns toppen!!

    2010-12-11 | 22:24:30

Kommentera inlägget här: