jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Förmiddag.

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma och suktar efter kaffe. Jag har lixom fastnat här vid datorn och orkar inte lyfta på mitt feta...

Sitter och letar takläggare och som allt annat så är även de en djungel. Eller hur vet man att de är bra?
Ska man bara chansa oc ta den billigaste eller ska man ta någon mitt emellan för att de kanske är bättre..??

Kanske går det bättre med tankeverksamheten efter en kopp kaffe?

Idag har vi i alla fall fått protokollet från besiktningsmannen och det ser lika bra ut idag. På de allra flesta punkter så syns "inget att markera" stämpeln.. Jag gillart!

Dagen idag bjuder på en runda på stan. Jag har inte varit där på flera dagar o börjar få abstinens..
Liam är på dagis och ska inte hämtas förrän vid tre.

Tråkigt att det regnar bara.. ska nog göra lite kaffe i alla fall för att pigga upp förmiddagen och mig.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Be om referenser från tidigare jobb de har utfört! Ta inn helst tre offerter, så dere har noe å jämföra med.. Kolla f-skattesedel, försäkringar og sist skriv ett avtal med den hantverkaren som skal utföra arbetet. Lycka till!

    2010-11-04 | 10:21:07
  • Evelina säger:

    Stort tack för infon=)

    2010-11-04 | 13:05:51

Kommentera inlägget här: