jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

update eller ngt...

Kategori: Allmänt

Som ni förstår av mitt senaste inlägg så gör vi inte så mycket för tillfället. Gåradagen spenderade jag och Milla på barnakuten där de ville kolla upp Millas skalle efter fallet i tiorsdags. Eftersom hon kräks ett par ggr om dagen, har ingen diarré och är heller inte allmänt hängis (som man annars är vid tex magsjuka) så kändes de lika bra att lyda sköterskan som jag pratade med..
Men efter att två barnläkare hade klämt och kännt på hela, lilla kroppen utan en enda reaktion från Milla så konstaterade de att där var inget fel eller någon skada skedd.. Skönt!!
De tog även blodprov, sänkan och ngt annat men även de va hur bra som helst. Så hon är tydligen frisk!?!
Läkarna konstaerade även de att de inte va magsjuka.

Så hon kräks ett par ggr om dagen men är frisk!!?????????!!
Hon matvägrar, vill bara ha välling (o den kräks hon upp).
Allergi trodde de inte heller för d skulle hon ha ont i buken...

Jag är inne på min 10 maskin tvätt för den här veckan, som tur är har det funnits tid när vi behövt de.. Något positivt med allt!!

TGIF.. eller något!!


Milla går med allt som kan gås med, stolar, bilar, gåvagnar och som på bilden, med en motorcykel.
Hon har även börjat släppa taget med båda händerna, om det så bara är för en sekund eller två...

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Hmmm... Isak hade liknande symptom. Frisk trevlig bebis som kanske växte lite dåligt men han hade ju små föräldrar så det var ju inte så konstigt. Och så kräktes han förstås. Men det var ju inte så konstigt för det gör ju barn. Det var nog mest hysteriska föräldrar trodde läkarvetenskapen länge.



    Han var rätt rejält glutenintolerant visade det sig. Henrik o Sara (föräldrarna) fick bråka en hel del innan det uppdagades om jag minns rätt.

    2011-02-18 | 14:10:30

Kommentera inlägget här: