jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tipps tack!

Kategori: Allmänt

Dagens mission var att hitta kläder inför en maskerad (40-årsfest) som vi ska på nästa helg. Eftersom jag är i småland hela nästa vecka så vill jag ah allt klart innan vi åker.

Temat är sport, och igår bestämde jag mig för vad jag skulle vara. Men efter att inte ha hittat ngt till det idag så har jag börjat tänka om. Jag är velig!

Jag har 3 olika sporter som jag skulle kunna tänka mig att klä ut mig till så nu måste jag bara bestämma mig så att jag kan påbörja förvandlingen...

Vad hade ni klätt ut er till om temat var sport?
Jag behöver tipps, råd och ideér...


Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag hade klätt ut mig till pingisracket eller fotboll som jag hade skapat i papier mache. Eller hade jag dragit ihop 10 pers till och varit ett fotbollslag. åaa, så mycket att välja mellan!

    2011-01-11 | 21:36:13
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Maria säger:

    Jag hade klätt ut mig till pingisracket eller fotboll som jag hade skapat i papier mache. Eller hade jag dragit ihop 10 pers till och varit ett fotbollslag. åaa, så mycket att välja mellan!

    2011-01-11 | 21:36:19
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Maria säger:

    Jag hade klätt ut mig till hockeypuck eller fotboll som jag skapar i papier mache.

    2011-01-11 | 21:37:21
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Om du skapar i papier mache till mig så lovar jag att ha det på mig...:)

    2011-01-11 | 22:13:35
  • cristel säger:

    låna lite golfkläder av victoria,enkelt va

    eller ta på dig ett cyklop och en snorkel o bikini

    2011-01-11 | 22:18:09
  • cristel säger:

    ska du till småland igen

    2011-01-11 | 22:19:39
  • cristel säger:

    låna lite golfkläder av victoria,enkelt eller hur

    eller ta på dig cyklop, snorkel och bikini

    2011-01-11 | 22:22:55
  • Carro säger:

    Tennisspelare kanske? Ballett dansös eller något inom gymnastik. Typ Malmöflickorna :)

    2011-01-12 | 09:10:13
    Bloggadress: http://carolinebartlett.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Ja cristel... Jag o barnen åker upp på mån sen kommer Tobbe på ons. Vi ska på begravning på fre.

    Vi kommer säkert in till Hultsfred en utav dagarna.

    Kram

    2011-01-12 | 10:41:41
  • Jennifer säger:

    Jag vet! Klä ut dej till en sexig ryttarinna med knähöga stövlar (horstövlar), slimmade ridbyxor, urringning och en piska! Hel klart bättre än en fotboll ;)

    2011-01-12 | 18:53:39
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    Jag är faktiskt inne på ditt spår Jennifer... Jag lovar att visa bilder på min outfit!

    O någon fotboll blir det INTE...!!

    2011-01-12 | 22:22:32

Kommentera inlägget här: