jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

dagens..

Kategori: Allmänt

...bästa: är att skattepengarna landat på kontot.. kaaatjing!!
...sämsta: är att båda mina iphones trillade ut skötväskan när jag skulle böja mig ner efter Milla, olyckligt nog befann jag mig vid dammen på baksidan och man kan säga att jag är en telefon fattigare..
...mest otippade: är att jag begav mig ut på en springtur. 30 min utan att stanna en enda gång. Sjukt imponerad av mig själv.
...roligaste: är att Liam propsade på att följa med på min springtur, vilket jag även lät honom göra. Efter 20 meter, då han sprunget "ittefort" så stannar han och frågar om jag kan bära honom...
Jag vägrar och säger att han får springa hem till pappa... Han vägrar och hänger på mig, en runda på 20 min runt Hjärup innan ag släpper av honom hemma och springer vidare..
När jag sen kommer hem så har han brutit ihop för att han ville springa "ittelångt" och jag får ge mig ut på ännu en tur med honom. Vi kommer ca 50 meter från huset innan han bryter ihop av trötthet och jag får bära honom hem.
Envisa och underbara unge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: