jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Min fulla fredag.

Kategori: Allmänt

Jag är ur fas vad det gäller att blogga.
Om det beror på fredagens fylla eller något annat det vet jag inte. Jag är i alla fall sjukt trött och sitter just nu på blocket och säljer våra möbler...
Barnkläderna börjar tryta så då får jag ju gå på ngt annat;)

Fredagens fylla ja..
Jag var ute med mitt nya jobb och vi skulle bowla. Men efter ett antal öl, sangria, mängder av vin, kaffedrinkar, skumpa, diverse drinkar och shotar på big bpwl så åkte vi in till lilla torg. Där blev det ännu mer sprit och jag har noll koll på när jag kom hem (jag vet dock hur jag tog mig hem)...
Något som jag hade glömt men blev påmind om dagen efter var att jag hade spytt.. Inte nog med spybunken som stod bredvid mig på bordet, jag hade lagt en pizza utanför vår dörr på innegården..
Jag hade dessutom en son som talade om för allt och alla att hans mamma va sjuk "hon kräks".
Så i lördags var jag inte mig själv. Jag sov till tolv, sen la jag mig på ett par kuddar på mattan i hallen för att umgås med mina barn. Det gick sådär. Jag mådde så fruktansvärt illa och kunde inte få i mig en matbit...
Jag tyckte mest bara synd om mig själv och hade verkligen glömt hur bakfull man kan bli..

Tobbe som skulle iväg på herrmiddag, fick innan han drog, köra ut Liam till min syster för lite mostermys. Jag och Milla tog en tupplur på en timme eller två. Efter den mådde jag något bättre. Så pass att jag kunde få i mig ett glas vatten...
Efter en prommenad (för att handla flötmat) så mådda jag nästan som vanligt igen...

Jag lovade mig själv att aldrig, någonsin bli så full igen!!

Men kul hade vi, riktigt kul, så kul att det nästan va värt alla spyor, men bara nästan...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jag tycker gott du kan lägga upp lite bilder från partajkvällen haha

    2011-03-22 | 20:05:39
  • Evelina säger:

    Tror inte att någon vill se bilder från den kvällen, speciellt inte jag... Hör o häpna men jag tog inga kort!!

    2011-03-23 | 07:57:46

Kommentera inlägget här: