jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vår. Dagisplats. Tröttmesar. Fest.

Kategori: Allmänt

Våren är verkligen här, alla vårblommor som snödroppas, krokus osv blommar för fullt. På vissa buskar och träd kan man se små gröna knoppar. Solen skiner och temperaturen visar 14 grader i skuggan. Lovely!!

Vi har spenderat våran dag utomhus. liam har varit ledig så vi styrde upp en lekdejt i parken, dejten följde sedan med hem på både lunch och mer bus.

Jag har varit lite allmänt seg hela dagen. Milla har sovit som en knöl inatt. För det första så kunde inte jag somna när vi gick och la oss och sen bökade Milla runt fram tills de att klockan hann o bli tre..
Jag saknar känslan av att känna mig utvilad, bara för en dag...

Tur att solen skiner om dagarna, den piggar ju upp vilken tröttmes som helst..

Idag har vi även fått dagisplats till våra barn, samma dagis, ev samma avdelning och det blev vårat förstahandsval. Tjohoo!!
Dagis ligger 200 m från vårat hus!!

En annan, lite märklig sak, är att vi ska på fest i helgen. En 50-årsfest till en person som vi inte känner så bra. Och då undrar jag såklart, vad köper man??

Kommentarer

  • Helene säger:

    Champagne? Och presentkort på Möllansost?

    2011-03-24 | 14:36:41
  • Evelina säger:

    Bra Helene, det får nog bli ngt sånt!

    Tack för tippset!

    2011-03-24 | 19:31:21

Kommentera inlägget här: