jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dubbeldejt

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag på dejt, dubbeldejt tom.
Jag har fått biljetter till Johan Glans show - World Tour of Skandenavien
 
Jag vet inte så mycket om själva föreställningen men har hört att den ska vara riktigt bra så jag hoppas att magmusklerna ska få sig en omgång även ikväll (de fick sig en omgång på lunhen - då i form av situps)
 
Mest ser jag fram emot lite vuxentid, att bara få vara med min "man", min syster och hennes Fredrik.
Att få äta mat utan att behöva tjata, i lugn och ro med ett gott glas vin... eller två.
 

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Ska bli trevligt! Jag är också redan lite mör i magen efter lunchträningen, men några timmars skratt klarar jag nog. Och några glas vin.

    2013-01-31 | 16:51:05
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: