jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Status lördag

Kategori: Allmänt

Liam piggnade till redan igårkväll och var sitt vanliga jag innan han somnade, natten har varit lugn!!
Idag har vi softat, lång och skön frukost med nybakade surdegsbullar.. 
Efter bad och annat hemmafix blev jag rastlös och tog med mig Milla till Burlöv center. Vi hittade en ny matta till liams rum, shoppade födelsedagspresent till kusinen som fyller år i veckan.. Vi fikade och så shoppade vi lite till.



Milla har lekt med grannen hela eftermiddagen och jag har slappat, piffat och tvättat...
Alla har ätit om varandra idag så jag har precis slängt i mig kvällens middag i soffan (och det tillhör inte vanligheterna)
Tobbe skulle ha varit på herrmiddag men känner av febern sen tidigare i veckan så han ligger istället utslagen i soffan. Barnen äter chips och kollar på Labyrint och jag väntar på att melodifestivalen ska börja, efter att ha missat de två senaste veckorna...

Trevlig helg önskar vi!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: